Hayat 1 kere sadece tadında yaşa!

Motosiklet Hevesi - ilk araştırma Bölüm 01


MOTOSİKLET HEVESİ

ilk motosiklet im 6ncı el 50cc lik markasını bile hatırlamadığım bir motordu. Gazı açtığım zaman kapamak için uğraşırdım çünkü motorda sıkıntı vardı ve kapamak çok zordu, 5 gün sonra motor yenisi ile değiştirmek için ailemi ikna etmiştim , Piaggio Sfera 80cc lik bir scooter a terfi etmiştim. Yine ikinci el bir motordu ama ilkinin yanında sanki uçağa binmiş gibi hissediyordum. 2 hafta sonra lastiği patladı ve 6 km. lik bir yolu patlak lastikli motoru iterek geçti. Çağıracak kimse yok, anlayan desen "sıfır" (ben dahil)...

Lastik olayından 2 hafta sonra ise bir kamyon apartmana yanaştı, içinden gıcır gıcır  siyah Yamaha Bw's 100cc çıktı. Hayallerim gerçek olmuştu, ben içinden PİANO beklerken, böyle bir motor çıkması beni çok şaşırtmıştı. 4-5 yıl bu motora büyük bir zevk ile kullandım. Tek bir kazam oldu, o da bahçe sulamasının yolu ıslatması ve donan suyun üzerinden 20 km/sn ile geçmem oldu. Neyse ki büyük bir kaza değildi..
O zamanlar aile desteği ile bu tarz isteklerin kolay alınabildiğini düşünürdüm ama aradan yıllar geçtikçe , kendimde bir baba olunca; evlatların isteklerinin herşeyin önünde geldiğini anladım...

veeee yıllar yıllar sonra hiç motor kullanmadığımı ve ne kadar çok sevdiğimi hatırladım. Belki 15 yıldır kullanmıyorum derken scooter almak istedim ama git gide modeller yükseldi, fiyatlar arttı "bari almışken karizma bir motor olsun" derken , kendimi bugün Yamaha R25 in üstünde buldum :)

Bundan sonra ki tüm anlatımlar, (belki motosiklet alabilirim belki alamam) ama bir "Motosiklet Hevesli"sinin maceralarını anlatacaktır ;)

instagram: Motohevesi
e-mail: motohevesi@gmail.com


Motosiklet Hevesi - ilk araştırma Bölüm 01 Motosiklet Hevesi - ilk araştırma Bölüm 01 Reviewed by Unknown on 07:14 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.