Hayat 1 kere sadece tadında yaşa!

Moto Hevesi - Doğru Ekipman arayışı Bölüm 03


İlk olarak bana en yakın Istanbul Otoport'ta ki "Istanbul Yamaha" bayiisine gittim, motorları incelerken de ekipmanlar hakkında bilgi ve fiyat araştırması yaptım.

Öncelikle güveliğin benim için çok önemli olduğunu ve gerekirse (ve koruyacaksa) yazın bile deri mont giyebileceğimi söyledim***

Rev'it! marka bir montu denemem için satış danışmanı arkadaş yardımcı oldu.


Revit Motosiklet Ceketi - Jüpiter Neon Sarı

 ilk defa bir motosiklet montu giyiyordum ve gerçekten de çok sıkıydı! (God Damn!So tight bro!) Ama insan bir şekilde kendini güvende de hissediyordu hatta normal mont niyetine bile giyebilirdim. Bedeni bana tam oldu, 1.90 boyunda , 125 kg. ebatlarındayım ve yanlış hatırlamıyorsam XLarge beden tam oldu. Fiyatı da 250€ civarındaydı. Online satan bir mağaza olarak burayı örnek verebilirim

Ardından kasklara baktığımda bana 2 marka önerildi. Shoei ve Arai bu iki markadan birini seçmemin daha iyi olacağı önerildi.


Shoei NXR Seduction TC-5 Siyah Gri Kapalı Kask

Denediğim kask SHOEI markaydı ve yine söylüyorum gerçekten çok sıkı bir kasktı! (Again sooo tight!) önce Xlarge denedik bence sıkıydı ama "sağa bak, sola bak, yukarı bak" gibi kaskın bedenini ölçtükten sonra LARGE ı denedim ve inanılmaz sağlam oldu. Hani mermiye kafa atacak kıvama geliyor insan,yanaklar sıkıştı her yerden bir baskı gibi. Özellikle (bebekler de bıngıldak) kafatasının üst tarafının sıkıp sıkmadığı soruldu ve gerçektende sıkmıyordu. Kaskı sadece bedenini denemek için baktım, motifleri farklıydı ama benim istediğim renk değildi. Önemli olan ne giyeceğim, neler deneyeceğim, neyin beni koruyacağıydı. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 550-600€ civarındaydı.
Yine online satan bir mağaza ve fiyatının örnek olması açısından

Forumlarda okuduğum kadarıyla kimi kullanıcılar "Güneş vizörlü" kask alınmasının daha iyi olabileceğinden bahsetmişti. Bende özellikle güneşin ışınlarını engelleyebilecek bir kask sorduğumda "Güneş vizörlü kasklarda alın kısmının daha yumuşak bir malzemeden yapılmış" olduğunu öğrendim. Eğer güneş vizörü yok ise daha sağlammış.

Öğrendiğim veya deneyimlerimi yazmaya devam edicem, sizden de yorumlarınızı beklerim...




Moto Hevesi - Doğru Ekipman arayışı Bölüm 03 Moto Hevesi - Doğru Ekipman arayışı Bölüm 03 Reviewed by Unknown on 05:35 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.