Hayat 1 kere sadece tadında yaşa!

Moto Hevesi - Sürücü Kursu Arayışı ve Ehliyet Bölüm 05



Motosiklet arayışına devam ederken, sürücü kurslarını da araştırmaya başladım. Yakın çevrem de araştırdığım hiç bir kurs motosiklet sürmeyi öğretmiyor arkadaşlar, şaka gibi ama A2 ehliyet için alınan 770 TL' lik "sürücü kursu" ücreti formaliteden başka bir şey değil! Hatta A1 ehliyet için de 1.050 TL , Istanbul genelinde tüm sürücü kurslarında fiyatlar aynı, sabit. Tabi bunun vergisi olmazsa ollmaz A2 için toplam da 1.100 TL , A için 1.400 TL'ye yakın bir tutar ödemeniz gerekiyor

Forumlarda gezerken biri Büyükçekmece'de bulunan "Efe Sürücü Kursu" nun eğitim de verdiğini söyledi. Smart Riding Academy ile yaptığı anlaşma ile kursa kayıt olan öğrencilerine motosiklet sürmesini de öğretiyorlarmış. (Eğitim den görseller kendi sitelerin de mevcut)



Eğer B sınıfı ehliyetiniz var ise; A2 için 770 TL + 70 TL direksiyon sınav harç ücreti
A için 1.050 TL + 70 TL direksiyon sınav harç ücreti ile katılım sağlayabiliyorsunuz.

Sınav sırasında ise aşağı da vereceğim video size tam anlamıyla neler yapmanız gerektiğini gösterecektir;


Yakın zamanda sürücü kursuna başvurup, bir kaç eğitim almayı planlıyorum. Sonrasın da motosiklet arayışına devam...


instagram: Motohevesi

Moto Hevesi - Sürücü Kursu Arayışı ve Ehliyet Bölüm 05 Moto Hevesi - Sürücü Kursu Arayışı ve Ehliyet Bölüm 05 Reviewed by Unknown on 02:24 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.