Hayat 1 kere sadece tadında yaşa!

Moto Hevesi - Vitesli motosiklet kullanımı ve kumandaları Bölüm 02



Benim gibi hiç vitesli motor tecrübesi olmayanlar için Yamaha Racing AcademyHonda Motosiklet Eğitim Merkezi ve bir çok özel ders veren MotorEgitim.Net gibi internet üzerinden bulabileceğiniz bir çok eğitim kurumu var. Öncelikle bunlardan birine gidip, vitesli motor kullanmayı planlıyorum.
Yıllardır bir çok otomobil markasının hem otomatik hem de düz vitesli olarak kullandım ve kullanmaya devam ediyorum.

Umarım mantığı aynıdır ama bu sefer farklılık el ve ayak koordinasyonları olacağını düşünüyorum. Özellikle vites düşürme başlı başına efsane olabilecek bir konu. Bununla ilgili bir çok güzel anlatımlı video mevcut ama en önemlisi pratik olacaktır. Hele bir eğitim alayım da sonrasını gerçekten çok merak ediyorum

Istanbul merkeze en yakın olan eğitim parkuru (araştırmama göre) motoregitim.net in parkuru, Beşiktaş'taymış. Diğerleri Tuzla gibi uzak bölgelerde sanırım ama o da farklı bir macera olabilir...


instagram: Motohevesi
Moto Hevesi - Vitesli motosiklet kullanımı ve kumandaları Bölüm 02 Moto Hevesi - Vitesli motosiklet kullanımı ve kumandaları Bölüm 02 Reviewed by Unknown on 03:42 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.