Hayat 1 kere sadece tadında yaşa!

Yeni Bir Canavar mi Doguyor? "Honda K64A" Bölüm 06

Tokyo Moto fuarında görüntülenen Honda'nın yeni canavarının kod adı "Honda K64A". Fotografini gorur gormez arastirmalara basladim ana net bir cikis veya uretim tarihi bulamadim ama teknik ozellikleri de canavar gibi oldukca guzel. Yeni nesil super sport konsepti, keskin hatlari ile cok agresif gorunen yeni CBR 250 RR oldukca şık gorunuyor.


Teknik özelliklerin de ise;
ABS
DRLs
Led aydınlatma
Kaydırmalı Debriyaj
40 BHP
Asya marketlerinde 250cc
Avrupa marketlerinde 300cc

Görünen o ki yeni CBR 250 RR , Kawasaki Ninja 300 ve Yamaha R25 (R3) ile kozlarını pistlerde paylaşacak. Resimlerden motosiklete bayıldım , biraz daha arastirmaya devam , halen son hangi motosikleti alacagima karar vermedim. 
Gozlerim Yamaha R25 i kabullenirken , bir yandan da Honda Cbr 250 R i begenmeye basladim.
Bir de aradan boyle bir canavar "Honda K64A" cıkınca , beklemenin daha iyi olduguna kanaat getirdim bir yandan da hayatta geciyor , bakalim neler olacak

Motosikletin fuar videosunu asagida izleyebilirsiniz,

instagram: Motohevesi




Yeni Bir Canavar mi Doguyor? "Honda K64A" Bölüm 06 Yeni Bir Canavar mi Doguyor? "Honda K64A" Bölüm 06 Reviewed by Unknown on 00:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.